Wat is een Track & Trace e-mail?
De Track & Trace e-mail is een e-mail die vanuit jouw account gestuurd wordt naar jouw klant bij het versturen van een zending. Jouw klant kan middels de Track & Trace code in deze mail de zending volgen en weet dan wanneer hij of zij de zending kan verwachten. Om de Track & Trace e-mail automatisch te sturen naar jouw klant dien je deze eerst te activeren binnen jouw account. Het verzendmoment van de e-mail kies je zelf. Kies voor verzending bij de eerste scan van de vervoerder of juist bij het downloaden van het verzendlabel.
- Je kunt voor iedere soort zending een Track & Trace e-mail instellen. Controleer daarom onderaan de pagina of de e-mail voor de gewenste zending de ‘Status’ aan heeft.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Wat wordt bedoeld met de eigen bijdrage?