Koppelingen /

Goedgepickt

Koppel jouw Goedgepickt magazijnsoftware aan MyParcel en maak direct verzendlabels aan voor jouw orders.

Verstuur jouw bestellingen snel en gemakkelijk via MyParcel. Door de koppeling met jouw magazijnsoftware heb je inzicht in voorraden, bestellingen en maak je automatisch verzendlabels aan voor jouw zendingen. Schakel in jouw MyParcel account het Track & Trace portaal in, zodat jij en jouw klanten op de hoogte zijn van de status van de zending.

De voordelen voor jou.

  • Overzichtelijk werken vanuit één platform.
  • Het koppelen en het gebruik van de koppeling is gratis.
  • Automatisch verzendlabels aanmaken voor al jouw orders. In bulk of per order.
  • Meerdere bezorgopties bieden in jouw checkout.
  • Automatisch een Track & Trace mail naar jouw klanten sturen.
  • Geen abonnement of contract. Je betaalt alleen voor wat je daadwerkelijk verstuurt.
  • Direct 3.500 PostNL locaties beschikbaar waar je jouw pakketten kunt inleveren.

Zo werkt koppelen.

Koppel jouw Goedgepickt magazijnsoftware in een paar stappen met MyParcel met behulp van de API-key. Na het koppelen kun je direct voor al jouw orders verzendlabels aanmaken.

  1. Login in jouw MyParcel account.
  2. Ga naar ‘Accountinstellingen’, klik op ‘Algemeen’ en scroll naar beneden.
  3. Staat hier al een API-key? Dan kun je deze gebruiken! Zo niet? Klik dan op ‘Genereer API-key’. 
  4. Login in jouw Goedgepickt account en navigeer naar ‘Instellingen’ >’Verzendproviders’ > ‘Toevoegen’.
  5. Selecteer MyParcel en voer de API-key in. De koppeling is nu gemaakt!

Vragen? We staan voor je klaar.

Hulp nodig bij het koppelen van jouw Goedgepickt magazijnsoftware? Of heb je een andere vraag? Ons IT-support team helpt je graag verder! Neem gerust contact met ons op, we staan 6 dagen per week voor je klaar.