Het brievenbuspakje heeft een Track & Trace code, alleen kan ik deze niet volledig volgen?
Wanneer het om een PostNL Brievenbuspakje gaat krijgt het een laatste scan op het moment dat het met de bezorger mee gaat en een enkele keer vlak voordat het wordt bezorgd in de brievenbus. In sommige gevallen kan het daarom gebeuren dat het Brievenbuspakje niet de juiste afleverscan heeft gekregen. Hierdoor kan het voorkomen dat de statusinformatie voor het Brievenbuspakje mogelijk minder compleet is dan die van een pakketzending.
Heb je een Brievenbuspakje verstuurd met DHL of DPD? Dan krijgt het pakje altijd voordat het door de brievenbus wordt geleverd een scan.
Geeft de Track & Trace informatie aan ‘Zending is bezorgd’ maar heeft de ontvanger niets ontvangen? Vraag altijd of de ontvanger navraag wil doen bij medebewoners en/of buren.
Gerelateerde vragen
Wat is het verschil tussen DHL For You en DHL EuroPlus bij het versturen van pakketten binnen Nederland en naar België?
Kan ik met DHL Europlus ook een brievenbuspakje naar België versturen?
Ik kan mijn pakketten niet versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat hoe kan dat?
Ik wil mijn pakketten versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat, hoe doe ik dat?
Waarom wordt er geen korting gegeven op brievenbuspakje en Digitale postzegel van PostNL?