De Verzendlink

Verzendlabels creëren vanuit ieder gewenst verkoopkanaal? Eenvoudig met de Verzendlink!

Verkoop jij producten via social media? Of wel eens via Whatsapp? Dan zijn jouw orders met de Verzendlink binnen een handomdraai klaar om te versturen! Met de Verzendlink vult jouw klant zelf alle informatie voor het aanmaken van het verzendlabel in. Vervolgens verschijnt deze in jouw zendingenoverzicht en is klaar om geprint te worden. Dit betekent: geen kopieer- en plakwerk, dus minder foutgevoelig en de kans op een aankoop is groter!

myparcel Play Stop

Wat is de Verzendlink?

Bij gebruik van social media, Whatsapp, e-mail of een ander platform als verkoopkanaal moet je meerdere handelingen verrichten om een daadwerkelijke verkoop op het platform te realiseren. Gegevens moeten worden uitgevraagd, met de gegevens wordt handmatig een label aangemaakt, er moet uitleg gegeven worden over de manier van verzenden en bezorging, en er vindt een betaling plaats. Dat is foutgevoelig en tijdrovend. Het kan een stuk makkelijker, sneller én gebruiksvriendelijker met de Verzendlink. De Verzendlink is de functionaliteit binnen ons platform waarmee je voor jouw verkochte product(en) direct een verzendlabel aan kunt maken vanuit iedere conversatie binnen elk gewenst social media- of verkoopkanaal.

Hoe werkt de Verzendlink?

myparcel 1. Genereer een link voor de bestelling.

myparcel 2. Deel de link via social media, e-mail of Whatsapp.

myparcel 3. Jouw klant vult de benodigde gegevens in voor het aanmaken van het verzendlabel.

myparcel 4. Het verzendlabel verschijnt automatisch in jouw zendingenoverzicht en is klaar om geprint te worden.

myparcel 5. Plak het verzendlabel op de zending en breng deze naar een PostNL locatie bij jou in de buurt.

De voordelen van de Verzendlink voor jou (en jouw webshop)!

1.
In een paar stappen is jouw order al klaar om te versturen.

2.
Laagdrempelig aansluiten van een nieuw verkoopkanaal.

3.
Mogelijk om te verkopen en verzenden zonder webshop.

4.
Geen kopieer- en plakwerk van contact- en adresgegevens voor het maken van een verzendlabel.

5.
Met de Verzendlink is de kans op een aankoop groter. De koper hoeft het platform niet meer te verlaten en heeft daardoor minder kans om afgeleid te raken en/of af te haken.

6.
Met de Verzendlink bied je dezelfde betrouwbare en geloofwaardige koopervaring als in jouw webshop. De koper kiest zelf een bezorgoptie en je houdt hem/haar op de hoogte van de bezorgstatus met jouw eigen Track & Trace mail en -pagina.

7.
Meerdere verkoopkanalen, maar werken vanuit een account! Overzichtelijk en handig voor jouw administratie.