English Nederlands
Hoe werkt het
Verzendplatform
Vervoerders Verzenden Checkout Tracking Retouren Branding Analytics
Integraties
Thumbnail for CCV Shop CCV Shop Thumbnail for Mijnwebwinkel Mijnwebwinkel Thumbnail for WooCommerce WooCommerce Thumbnail for Lightspeed Lightspeed Thumbnail for Shopware Shopware Thumbnail for Wix Wix + Meer koppelingen
Tarieven
Support
Contact Veelgestelde vragen Eindejaarsperiode Blog Academy
Shop
Registreer gratis
Hoe werkt het
Verzendplatform
Vervoerders Verzenden Checkout Tracking Retouren Branding Analytics
Integraties
Thumbnail for CCV Shop CCV Shop Thumbnail for Mijnwebwinkel Mijnwebwinkel Thumbnail for WooCommerce WooCommerce Thumbnail for Lightspeed Lightspeed Thumbnail for Shopware Shopware Thumbnail for Wix Wix + Meer koppelingen
Tarieven
Support
Contact Veelgestelde vragen Eindejaarsperiode Blog Academy
Shop
Registreer gratis

Waarom zit er geen Track & Trace code bij de digitale postzegel?

Een digitale postzegel heeft net als een ‘gewone’ postzegel geen Track & Trace code om de briefpost mee te volgen. 

Gerelateerde vragen

Hoe lang is de digitale postzegel geldig?
Wordt een digitale postzegel direct in rekening gebracht na het aanmaken?
Hoe maak ik een verzendlabel aan?
Heeft een ongefrankeerd label een Track & Trace optie?
Waar vermeld ik het antwoord- of postbusnummer?

Ons support team staat voor je klaar!

Thumbnail voor helpdesk team
Chat Mail WhatsApp Bel

Probeer het gratis, je zit nergens aan vast!

Start direct gratis
Logo

Meer dan 42.000 webshops vertrouwen op MyParcel. Kom er óók bij!

Trustpilot
MyParcel
Home
Tarieven
Hoe werkt MyParcel?
Verzendplatform
Informatie
Integraties
Blog
Offerte aanvraag
Support
Meer
Over ons
Vacatures
Partner worden
Developer Portal
© 2023 MyParcel. Alle rechten voorbehouden.
Voorwaarden & beleid
Cookieverklaring
Privacyverklaring
Kies een taal:
English Nederlands