Waar kan ik mijn ingeplande Haalservice wijzigen?

Een reeds ingeplande Haalservice kan je zelf wijzigen in jouw MyParcel account bij Zendingen > Haalservice, je kan wijzigingen aanbrengen tot 12.00 uur voor diezelfde dag.

Voor de Haalservice Plus (meer dan 25 pakketten) gelden andere voorwaarden. Wil je meer rolcontainers bestellen of laten ophalen? Een aanpassing voor dezelfde dag kan gedaan worden tot 11.00 uur in de kalender van jouw Haalservice.
Andere wijzigingen voor de Haalservice Plus kan je ook aangeven in jouw MyParcel account bij Haalservice, houdt hierbij wel rekening met benodigde termijn om de wijziging door te voeren.
Bij een structurele aanvraag voor de Haalservice Plus heeft PostNL twee weken nodig om deze te verwerken.
De structurele Haalservice Plus ga je voor onbepaalde tijd aan en dien je minimaal een kalendermaand van tevoren op te zeggen.

Neem voor meer informatie contact op met een van onze collega’s.

Gerelateerde vragen