Hoe personaliseer ik mijn Track & Trace e-mail?
Login in jouw MyParcel account → Ga naar Accountinstellingen → Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace → Scroll naar beneden naar ‘Jouw Track & Trace e-mails’ → In de kolom ‘Status’ activeer je de Track & Trace e-mail voor een specifieke soort zending → Klik vervolgens op het potlood-icoontje om de betreffende e-mail te personaliseren. Je kunt zelf de tekst bepalen en door gebruik te maken van e-mailcodes (onderaan de pagina weergegeven) worden voor iedere klant specifieke gegevens van de bestelling automatisch in de e-mail getoond.
Gerelateerde vragen
Ontvangt mijn klant in het buitenland een Track & Trace e-mail?
Staat de barcode van de buitenlandse vervoerder ook in de Track & Trace mail?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Wat kan je met de Track & Trace e-mail?