Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Ja, het is noodzakelijk om het automatisch versturen van de Track & Trace e-mail te activeren. Jouw klanten kunnen jouw Track & Trace pagina alleen bezoeken om hun zending volgen middels de unieke Track & Trace code van hun bestelling. Ze moeten de Track & Trace e-mail met daarin de Track & Trace code van hun bestelling dan wel van jou ontvangen.
Heb je jouw Track & Trace e-mail nog niet geactiveerd? volg dan onderstaande stappen om dit te activeren:- Log dan in in jouw MyParcel account
- Ga naar Accountinstellingen
- Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
- Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
- Klik op Opslaan.
Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.
Gerelateerde vragen
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?
Wat is tweestapsverificatie en waar wordt het voor gebruikt?
Waar vind ik mijn herstelcode?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?