Hoe werkt MyParcel?
Met MyParcel maak je efficiënt verzendlabels aan.
Maak gratis een account aan.
Probeer ons verzendplatform gratis uit door in een paar simpele stappen een account aan te maken. In tegenstelling tot andere verzendplatformen, betaal je bij MyParcel niets extra’s om gebruik te maken van de standaard functionaliteiten en klantenservice via ons platform. Hoe meer je verzendt, hoe goedkoper de tarieven worden! Ervaar zelf hoe makkelijk het is om verzendlabels aan te maken voor pakketten, brievenbuspakjes, post, pallets en buitenlandse zendingen en ontdek de functionaliteiten die ons platform te bieden heeft.
Koppel jouw webshopsoftware en verkoopplatformen.
Met onze 25+ gratis koppelingen is onze verzendsoftware in jouw webshop te integreren. Je hebt hiervoor geen technische kennis nodig. Heb je geen webshop? Geen probleem! Ook dan kan je gemakkelijk vanuit ons verzendplatform zendingen aanmaken.
Kies een vervoerder en print verzendlabels.
Met MyParcel verwerk je snel al jouw orders en maak je voor iedere bestelling eenvoudig een verzendlabel aan. Kies zelf jouw gewenste vervoerder, bezorgopties en verzendopties. Dit kan handmatig of geautomatiseerd. Gewoon vanuit ons verzendplatform of jouw eigen webshopsoftware. Liever verzenden via een eigen verzendcontract? Activeer gratis jouw PostNL contract binnen MyParcel. Heb je een contract met DHL, DPD of wil je Verzenden via bol orders via ons platform verwerken? Dat kan met MyContracts!
Lever je zendingen in of laat ze ophalen.
Na het aanmaken van een verzendlabel is het tijd om jouw zending in te leveren bij een afleverlocatie.
En, je hebt genoeg opties! Met duizenden PostNL-, DHL-, UPS- en DPD-locaties is er altijd een afleverlocatie bij jou in de buurt te vinden. Geen tijd om jouw zendingen zelf in te leveren? Maak het jezelf gemakkelijk en plan een Haalservice in van PostNL, DHL, UPS of DPD. Dan worden jouw pakketten gewoon bij je opgehaald! Eenvoudig, toch?
Analyseer jouw zendingen met MyAnalytics.
Met onze analysetool MyAnalytics krijg je waardevolle inzichten in jouw verzenddata, waarmee je datagedreven keuzes kunt maken om jouw verzendproces efficiënter in te richten. Met als doel: Het succes van jouw onderneming vergroten!
Flexibele betaalopties.
Automatische incasso, achteraf betalen, vooraf betalen… Genoeg opties! Jij kiest zelf hoe en wanneer je de kosten betaalt voor jouw verstuurde post en pakketten. Klik op de button hieronder om alle betalingsmogelijkheden te bekijken.
Vragen? We staan voor je klaar.
Vragen over het aanmaken van verzendlabels, het koppelen van jouw webshop en verkoopplatformen of het inplannen van een Haalservice? Ons support team staat zes dagen in de week voor je klaar en helpt je graag verder.