Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Het is mogelijk om voor de retourzending dezelfde voorwaarden te gebruiken als voor de heenzending. Om de ingestelde voorwaarden te controleren of te wijzigen ga je in de backoffice van MyParcel naar de retour instellingen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Gerelateerde vragen
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?
Wat is tweestapsverificatie en waar wordt het voor gebruikt?
Waar vind ik mijn herstelcode?
Met welke printer kan ik de labels van MyParcel uitprinten?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?