Bij wie moet ik mijn haalservice aanvragen voor zendingen via MyContracts?
Dat kan op verschillende manieren en ligt aan de vervoerder waarmee jij je pakketten verstuurd en dus ook wil laten ophalen.
Verstuur je met PostNL? Dan kan je de Haalservice of Haalservice Plus eenvoudig inplannen via jouw account > Zendingen > Haalservice.
Verstuur je met DHL of DPD? Dan kan je bij via jouw account > Zendingen > Haalservice > Nieuw Ophaalmoment kiezen voor een van deze vervoerders. Vervolgens vul je het formulier in en verstuur je deze naar ons. Wij behandelen jouw aanvraag zo snel mogelijk en nemen contact op met de vervoerder.
Verstuur je met UPS? Dan kun je als bezorgoptie bij de check-out in de backoffice er voor kiezen je pakket(ten) te laten ophalen.
Verstuur je met PostNL? Dan kan je de Haalservice of Haalservice Plus eenvoudig inplannen via jouw account > Zendingen > Haalservice.
Verstuur je met DHL of DPD? Dan kan je bij via jouw account > Zendingen > Haalservice > Nieuw Ophaalmoment kiezen voor een van deze vervoerders. Vervolgens vul je het formulier in en verstuur je deze naar ons. Wij behandelen jouw aanvraag zo snel mogelijk en nemen contact op met de vervoerder.
Verstuur je met UPS? Dan kun je als bezorgoptie bij de check-out in de backoffice er voor kiezen je pakket(ten) te laten ophalen.
Gerelateerde vragen
Wat is het verschil tussen het gratis en betaalde abonnement (MyContracts)?
Hoe werkt het als ik meer verzendlabels gebruik dan in mijn MyContracts abonnement zijn opgenomen?
Als ik mijn proefperiode van MyContracts na 2 dagen eindig, kan ik dan op een ander moment de 12 overige dagen gebruiken?
Kan ik een retour aanmaken met MyContracts?
Hoe wordt MyContracts gefactureerd?