Verzenden met GoedGepickt en MyParcel.
De voordelen voor jou.
- Maak automatisch verzendlabels aan voor al jouw orders. In bulk of per order.
- Lever jouw pakketten en brievenbuspakjes in bij één van de afleverlocaties.
- Creëer een Track & Trace mail en -pagina, in de huisstijl van jouw webshop.
- Houd controle over jouw eigen retourproces met een gepersonaliseerde retourservice.
- Betaal alleen voor wat je daadwerkelijk verstuurt.
Start met verzenden via GoedGepickt en MyParcel.
Koppel jouw GoedGepickt magazijnsoftware in een paar stappen met MyParcel met behulp van de API-key. Na het koppelen kun je direct voor al jouw orders verzendlabels aanmaken.
- Login in jouw MyParcel account.
- Ga naar ‘Accountinstellingen’, klik op ‘Algemeen’ en scroll naar beneden.
- Staat hier al een API-key? Dan kun je deze gebruiken! Zo niet? Klik dan op ‘Genereer API-key’.
- Login in jouw GoedGepickt account en navigeer naar ‘Instellingen’ >’Verzendproviders’ > ‘Toevoegen’.
- Selecteer MyParcel en voer de API-key in. De koppeling is nu gemaakt!
Over GoedGepickt webwinkel magazijnsoftware.
De magazijnsoftware van GoedGepickt helpt webwinkeliers hun bestellingen sneller en foutloos te verwerken én overzicht te behouden over hun voorraad, ongeacht op welke platformen de producten worden verkocht. Wil je meer weten over GoedGepickt? Plan kosteloos een vrijblijvende demo in bij GoedGepickt, waarin zij je alles vertellen over de verschillende functionaliteiten en mogelijkheden.
Vragen? We staan voor je klaar.
Hulp nodig bij het koppelen van jouw GoedGepickt magazijnsoftware? Of heb je een andere vraag? Ons IT-support team helpt je graag verder! Neem gerust contact met ons op, we staan 6 dagen per week voor je klaar.