Verzenden via Picqer en MyParcel.
Wil je producten verzenden met Picqer? Dat kan! Verstuur eenvoudig en snel jouw orders via MyParcel. Picqer is magazijnsoftware die je ondersteunt bij slim inkopen, het verwerken en verzenden van al je orders. Koppel Picqer gratis met MyParcel en vereenvoudig het beheer van jouw magazijn terwijl je jouw orders tot vijf keer sneller verzendt.
De voordelen voor jou.
- Maak automatisch verzendlabels aan voor al jouw orders. In bulk of per order.
- Lever jouw pakketten en brievenbuspakjes in bij één van de afleverlocaties.
- Creëer een Track & Trace mail en -pagina, in de huisstijl van jouw webshop.
- Houd controle over jouw eigen retourproces met een gepersonaliseerde retourservice.
- Betaal alleen voor wat je daadwerkelijk verstuurt.
Start met verzenden via Picqer en MyParcel.
Het is heel makkelijk om jouw Picqer magazijnsoftware te koppelen met MyParcel. Na het koppelen, kun je direct aan de slag met het gebruiken van al onze services voor jouw webshop!
- Ga in jouw MyParcel account naar Shopinstellingen > Algemeen en kopieer de API-key. Het kan zijn dat je de API key nog niet ziet, maar deze eerst nog moet ‘genereren’. Klik dan op ‘Genereer API-key’ en kopieer de API-key.
- Login in jouw Picqer magazijnsoftware en klik op Instellingen > Nieuwe integratie > MyParcel.
- Vul hier je inloggegevens van MyParcel in en de API-key. Klik op ‘Opslaan’.
- In de volgende stap kan je een profiel toevoegen, dat is één set van instellingen die je in Picqer kan gebruiken om een zending aan te maken. Je kan zoveel profielen per pakketdienst toevoegen als je wilt.
- Jouw Picqer magazijnsoftware is nu gekoppeld met MyParcel.
Vragen? We staan voor je klaar.
Wil je hulp bij de koppeling van jouw webshop met MyParcel? Neem contact met ons op! Ons IT-support team staat zes dagen in de week voor je klaar en helpt je graag bij het koppelen van jouw webshop.
