Waar kan ik mijn retourgegevens wijzigen?
De retourgegevens kan je wijzigen in de backoffice bij het 'Account' icoon naast 'Nieuwe zending' > Shopinstellingen > De juiste shop > Retour.
Je kan hier het retouradres en de retourvoorwaarden wijzigen, je kan eventueel de hoogte van de eigen bijdrage voor een retourlabel voor jouw klant instellen en je kan jouw retour e-mail personaliseren.
Je kan hier het retouradres en de retourvoorwaarden wijzigen, je kan eventueel de hoogte van de eigen bijdrage voor een retourlabel voor jouw klant instellen en je kan jouw retour e-mail personaliseren.
Gerelateerde vragen
Ontvangt mijn klant in het buitenland een Track & Trace e-mail?
Staat de barcode van de buitenlandse vervoerder ook in de Track & Trace mail?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Wat kan je met de Track & Trace e-mail?