Heeft een brievenbuspakje een Track & Trace?
Ja! Brievenbuspakjes zijn ook voorzien van een Track & Trace code.
Om te zorgen dat jouw klant ook op de hoogte is van deze Track & Trace informatie kan je instellen dat jouw klant een Track & Trace e-mail ontvangt.
Dit doe je door in te loggen in de backoffice van MyParcel. Vervolgens ga je naar 'Shopinstellingen' en vervolgens navigeer je naar Track & Trace’. Hier kan je instellen of en wanneer jouw klant een Track & Trace e-mail hierover ontvangt. Ook kan je je eigen Track & Trace mails schrijven en je eigen logo toevoegen.
Gerelateerde vragen
Wat is het verschil tussen DHL For You en DHL EuroPlus bij het versturen van pakketten binnen Nederland en naar België?
Kan ik met DHL Europlus ook een brievenbuspakje naar België versturen?
Ik kan mijn pakketten niet versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat hoe kan dat?
Ik wil mijn pakketten versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat, hoe doe ik dat?
Waarom wordt er geen korting gegeven op brievenbuspakje en Digitale postzegel van PostNL?