Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Het is mogelijk om voor de retourzending dezelfde voorwaarden te gebruiken als voor de heenzending. Om de ingestelde voorwaarden te controleren of te wijzigen ga je in de backoffice van MyParcel naar de retour instellingen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Account' icoon naast 'Nieuwe zending' > Shopinstellingen > De juiste shop > Retour > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Account' icoon naast 'Nieuwe zending' > Shopinstellingen > De juiste shop > Retour > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Gerelateerde vragen
Ontvangt mijn klant in het buitenland een Track & Trace e-mail?
Staat de barcode van de buitenlandse vervoerder ook in de Track & Trace mail?
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Wat kan je met de Track & Trace e-mail?