Selecteer taal

Nederlands English

Selecteer taal

Nederlands English

Betaalopties

Betaalopties MyParcel.

Bij MyParcel betaal je alleen voor de post en pakketten die je daadwerkelijk verstuurt. Hoe je daarvoor betaalt bepaal je helemaal zelf. Hieronder vind je onze betalingsmogelijkheden.
Betaalopties
Zakenman zit achter zijn laptop en is iets aan het invullen wat hij leest vanaf een pasje. Hij heeft een horloge en een pak aan. Naast hem staat een kop koffie.

Automatische incasso

Bij MyParcel ontvang je altijd op maandag jouw factuur van de week daarvoor. Met automatische incasso wordt na ontvangst van de factuur, 7 dagen later het bedrag automatisch van jouw rekening afgeschreven. Met uitzondering van zon- en feestdagen. Om de instellingen van de automatische incasso te voltooien dien je alleen de afgesloten factuur nog handmatig te voldoen. De factuur bestaat uit alle post en pakketten die je de week daarvoor het verstuurd. Een zending verschijnt pas op de factuur na een eerste definitieve scan van PostNL.

Stel automatische incasso in

Handige voordelen voor jouw financiën.

Sneller inzicht in jouw financiën.

Geen tijd meer kwijt aan het betalen van je facturen.

Herinneringen en aanmaningen voorkomen.

Binnen twee minuten geregeld.

Achteraf betalen

Achteraf betalen betekent bij MyParcel dat je facturen handmatig achteraf aan ons betaalt. Zo heb je zelf de controle over wanneer je je factuur betaalt. Bij MyParcel ontvang je wekelijks op maandag de factuur van je verstuurde post en pakketten van de afgelopen week. Goed om te weten is dat zendingen pas op de factuur verschijnen wanneer deze een definitieve eerste scan hebben gehad. Je ontvangt de factuur in je mail en kunt deze vanuit daar eenvoudig voldoen

Stel achteraf betalen in

Door een account aan te maken bij MyParcel betaal je in beginsel je facturen standaard middels achteraf betalen. Mocht je van het automatische incasso of vooraf betalen af willen en liever jouw facturen handmatig achteraf betalen dan kun je dit wijzigen in jouw instellingen.

  1. Ga in jouw MyParcel account naar ‘Instellingen’ en naar ‘Contactgegevens’.
  2. Kies onder het kopje ‘Bankgegevens’ voor ‘Op rekening’.
  3. Vul jouw IBAN, KvK-nummer en BTW-nummer in en klik op ‘Opslaan’.
  4. Je betaalt je rekening nu (weer) handmatig achteraf.

Vooraf betalen

Bij vooraf betalen als betalingsmogelijkheid betaal je iedere zendingen die je met MyParcel aanmaakt direct af. Het betekent dat je de zending al betaalt voordat je deze verstuurt. Het voordeel daarvan is dat je direct al je betalingen op orde hebt. Zo heb je nooit openstaande facturen die je achteraf nog moet voldoen.

Het is mogelijk om tijdens jouw registratie te kiezen voor vooraf betalen. Mocht je je na je registratie nog bedenken en liever jouw zendingen vooraf betalen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice middels ons contactformulier.

Stel vooraf betalen in

Veelgestelde vragen.

Wordt een voorgemelde zending doorbelast?