Hoe komt mijn klant aan het retourlabel?
Ga in de backoffice naar jouw 'Zendingenoverzicht' en zoek de betreffende zending op. Klik bij de zending aan de rechterkant op het retourpijltje. Je kunt nu alle gegevens controleren en waar nodig aanvullen of wijzigen. Het is van belang dat het e-mailadres van jouw klant correct is. Op dit e-mailadres zal jouw klant het retourlabel ontvangen. Wanneer alle gegevens correct zijn, klik je op Opslaan. Jouw klant ontvangt nu een e-mail met het retourlabel en bijbehorende instructies voor het terug sturen van zijn of haar bestelling.
Gerelateerde vragen
Ik kan mijn pakketten niet versturen via een PostNL pakket- en briefautomaat hoe kan dat?
Waarom rekent PostNL per 1 januari 2024 een meerprijs voor de verzendoptie handtekening voor ontvangst voor de pakketten naar België?
Is mijn PostNL pakket met bestemming naar België automatisch verzekerd?
Hoe zwaar mag een retourzending wegen?
Hoe groot mag een retourzending zijn?