Selecteer taal

Nederlands English

Selecteer taal

Nederlands English

Hoe werkt het caseoverzicht?

Je kunt hier direct zien wat de status is, welke actie wij zullen ondernemen, welke actie er van jou wordt verwacht indien van toepassing en wat de verwachte reactietijd is. Tevens kun je direct vanuit de case contact met ons opnemen. Zo behoud je overzicht en kun je de voortgang van jouw cases inzien. Je kunt het caseoverzicht bereiken via ‘Support > Caseoverzicht’ in je MyParcel account. 

Onder het kopje ‘Alle’ vind je een overzicht van alle cases. Je kunt tevens een overzicht zien van alleen open of gesloten cases, onder de kopjes ‘Open’ en Gesloten’.

Aan de rechterzijde staan bij elke regel 2 icoontjes; een tekstballon en een kruis. Is jouw vraag inmiddels beantwoord of is de zending ondertussen afgeleverd, kun je de case sluiten door op het kruis te drukken en vervolgens de reden van sluiten te selecteren. Het is mogelijk om de case details in te zien en direct te reageren door op de tekstballon te drukken.

 


 

Gerelateerde vragen