Verzenden via Dynamics 365 Business Central met MyParcel.
Wil je producten verzenden via Dynamics 365 Business Central? Dat kan! Koppel eenvoudig jouw Dynamics 365 Business Central applicatie aan MyParcel en maak binnen een handomdraai verzendlabels aan voor al jouw zendingen. Jouw orders worden automatisch in ons verzendplatform geïmporteerd, wel zo handig! Daarnaast bepaal je zelf per land de verzendkosten en kun je meerdere bezorgopties aanbieden in de checkout van jouw webshop.
De voordelen voor jou.
- Maak automatisch verzendlabels aan voor al jouw orders. In bulk of per order.
- Lever jouw pakketten en brievenbuspakjes in bij één van de afleverlocaties.
- Creëer een Track & Trace mail en -pagina, in de huisstijl van jouw webshop.
- Houd controle over jouw eigen retourproces met een gepersonaliseerde retourservice.
- Betaal alleen voor wat je daadwerkelijk verstuurt.
Vragen? We staan voor je klaar.
Hulp nodig bij het koppelen van jouw Dynamics 365 Business Central software? Of heb je een andere vraag? Ons IT-support team helpt je graag verder! Neem gerust contact met ons op, we staan 6 dagen per week voor je klaar.
