Hoe maak ik een retourlabel voor een buitenlandse zending aan?
In het zendingenoverzicht in jouw account zoek je de betreffende heenzending naar jouw klant op, daarna kan je helemaal rechts onder ‘Actie’ op het ‘retour’ pijltje klikken. Je kan nu het e-mailadres van jouw klant invullen en desgewenst andere gegevens aanpassen. Vervolgens ontvangt jouw klant een e-mail met daarin de link naar het retourlabel.
Zonder heenzending is het ook mogelijk om een retourlabel te e-mailen. Dit kan vanuit de backoffice. Ga naar jouw Zendingenoverzicht en klik op de button ‘Mail retourlink’ rechtsboven. Nu kan je alle gegevens van jouw klant invullen en vervolgens ontvangt jouw klant een e-mail met een link naar het retourlabel.
Gerelateerde vragen
Waarom is de prijs voor de retourzending anders dan de heenzending?
Kan het retourlabel geprint worden bij de locatie waar de klant het pakket afgeeft?
Hoe komt mijn klant aan het retourlabel?
Waar kan ik mijn retouradres aanpassen?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?