Hoe komt mijn klant aan het retourlabel?
Ga in de backoffice naar jouw 'Zendingenoverzicht' en zoek de betreffende zending op. Klik bij de zending aan de rechterkant op het retourpijltje. Je kunt nu alle gegevens controleren en waar nodig aanvullen of wijzigen. Het is van belang dat het e-mailadres van jouw klant correct is. Op dit e-mailadres zal jouw klant het retourlabel ontvangen. Wanneer alle gegevens correct zijn, klik je op Opslaan. Jouw klant ontvangt nu een e-mail met het retourlabel en bijbehorende instructies voor het terug sturen van zijn of haar bestelling.
Gerelateerde vragen
Is het maximale formaat van een pakket dat ik door de Haalservice op wil laten halen anders dan het standaard maximaal formaat van een pakket?
Is mijn pakket met bestemming binnen Nederland automatisch verzekerd?
Hoe groot mag een pakket met Nederlandse bestemming zijn?
Hoe zwaar mag een pakket met Nederlandse bestemming wegen?
Wanneer kun je het beste voor een Pakket kiezen?