Track en Trace van DHL.
Pakketten verzenden met Track en Trace van DHL.
78%
bekijkt meerdere keren de status van hun bestelling op een Track & Trace pagina
151.002
unieke bezoekers per maand die de Track & Trace pagina meer dan 2 keer bezoeken
74%
van de consumenten heeft behoefte aan gedetailleerde Track & Trace informatie
Jouw klanten op de hoogte houden van de Track en Trace.
Binnen het verzendplatform van MyParcel kun je een persoonlijke Track en Trace mail en -pagina ontwerpen. De Track en Trace mail wordt verstuurd naar jouw klant, zodra de zending is verzonden. In de mail staat de Track en Trace link die verwijst naar jouw gepersonaliseerde Track en Trace pagina, waarop jouw klanten de Track en Trace eenvoudig kunnen volgen. De Track en Trace pagina personaliseer je met…
- Jouw eigen logo.
- De huisstijlkleuren van jouw webshop.
- Berichten van jouw Instagram of Twitter tijdlijn.
- Een promotiebanner met jouw eigen afbeelding en link naar keuze.
- Een link naar een pagina waar jij al jouw reviews op verzamelt.
- Een knop waarmee jouw klant zelf een retourlabel aan kan maken.
Hoe volg je een zending via jouw account?
Simpel! Zodra je een zending hebt aangemaakt via jouw MyParcel account, vind je de zending terug in jouw ‘Zendingenoverzicht’. Klik vervolgens op de zending om de Track en Trace informatie van DHL te bekijken. Jouw klanten kun je via je persoonlijke Track en Trace mail en -pagina op de hoogte houden van de status van hun zending.
De bezorging wijzigen van DHL.
Zodra een zending onderweg is, kunnen jouw klanten via de Track en Trace van DHL kiezen uit de volgende opties:
- Afgesproken plek: Het pakket wordt op een afgesproken plek geleverd.
- DHL-afleverlocatie: Het pakket wordt afgegeven bij een DHL-afleverlocatie in de buurt van de klant.
Vragen? We staan voor je klaar.
Vragen over de Track en Trace? Of heb je een andere vraag? Ons support team staat zes dagen in de week voor je klaar en helpt je graag verder.