Track en Trace van DPD.
Pakketten verzenden met Track en Trace van DPD.
1-uurs tijdvak
Weet het exacte uur van levering.
Live tracking
Volg het pakket op een live kaart.
Weet het exacte uur van levering.
DPD stuurt de ontvanger op de dag van bezorging een 1-uurs tijdvak waarin de zending bezorgd wordt. De ontvanger kan vervolgens de datum of plaats van bezorging wijzigen via de DPD app indien nodig. Daarnaast is het pakket online via een live kaart te volgen.
Houd klanten op de hoogte via jouw eigen branded Track en Trace pagina.
Ontwerp een branded Track en Trace mail en -pagina binnen ons verzendplatform in de huisstijl van jouw e-commerce bedrijf. Zodra de zending onderweg is, ontvangt de klant automatisch de Track en Trace mail die verwijst naar jouw branded Track en Trace pagina. Hierop vindt de klant de laatste status van de zending. Personaliseer deze pagina met:
- Jouw eigen logo.
- De huisstijlkleuren van jouw webshop.
- Berichten van jouw Instagram of Twitter tijdlijn.
- Een promotiebanner met jouw eigen afbeelding en link naar keuze.
- Een link naar een pagina waar jij al jouw reviews op verzamelt.
- Een knop waarmee jouw klant zelf een retourlabel aan kan maken.
Hoe volg je een zending via jouw account?
Zodra je een zending hebt aangemaakt via jouw MyParcel account, vind je de zending terug in jouw ‘Zendingenoverzicht’. Klik vervolgens op de zending om de Track en Trace informatie van DPD te bekijken. Jouw klanten kun je via je persoonlijke Track en Trace mail en -pagina op de hoogte houden van de status van hun zending.
Vragen? We staan voor je klaar.
Vragen over de Track en Trace van DPD? Of heb je een andere vraag? Ons support team staat zes dagen in de week voor je klaar en helpt je graag verder.