Selfserviceportaal.
Werk efficiënter met behulp van ons selfserviceportaal.
Bespaar tijd en vind zelf het antwoord op jouw vraag of dien meteen een case in.
Behoud het overzicht en de controle over lopende en afgeronde cases.
Profiteer van 24/7 toegang tot onze FAQ en de status van jouw case.
Al jouw openstaande vragen in één overzicht.
Krijg grip op al je vragen, ongeacht de vervoerder. Met ons selfserviceportaal heb je één centrale plek waar je al je openstaande cases kunt bekijken. Zo behoud je het overzicht en kun je efficiënt al je vragen afhandelen.
Eenvoudig claimproces voor schades en vermissingen.
Geen gedoe meer bij schades of vermissingen. Met ons selfserviceportaal maak je het claimproces eenvoudig. Volg stap voor stap de instructies en krijg snel en adequaat hulp bij schades of vermissingen, zodat je zonder zorgen verder kunt met je zendingen.
Realtime inzicht in de status van je case.
Altijd op de hoogte van je lopende cases? Met ons selfserviceportaal heb je realtime inzicht in de status van je case. Geen lange wachttijden meer, maar direct weten waar je aan toe bent. Zo kun je snel beslissingen nemen en je zaken efficiënt regelen.
Direct reageren vanuit de case.
Met ons selfserviceportaal kun je direct reageren vanuit de case. Geen omslachtige processen meer, maar direct antwoord geven op vragen of opmerkingen. Zo blijft de communicatie soepel verlopen en kun je snel tot een oplossing komen.
Vraag een demo aan en ontdek de kracht van ons platform!
Benieuwd hoe de innovatieve verzendoplossingen binnen ons platform het verzendproces van je e-commerce bedrijf kunnen transformeren? Vraag vrijblijvend een demo aan en ontdek wat MyParcel voor jouw e-commerce bedrijf kan betekenen.