Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Het is mogelijk om voor de retourzending dezelfde voorwaarden te gebruiken als voor de heenzending. Om de ingestelde voorwaarden te controleren of te wijzigen ga je in de backoffice van MyParcel naar de retour instellingen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Hier kom je door de volgende stappen te volgen; 'Shopinstellingen' > 'Retour' > Wijzig de retourvoorwaarden. Vervolgens kan je hier o.a. de geldigheidsduur van de retourlink instellen.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Wat wordt bedoeld met de eigen bijdrage?
Met welke printer kan ik de labels van MyParcel uitprinten?