Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Bekijk deze video voor een uitleg of volg de stappen:
- Login in jouw MyParcel account
- Ga naar Accountinstellingen
- Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
- Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
- Klik op Opslaan.
Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.
- Je kunt voor iedere soort zending een Track & Trace e-mail instellen. Controleer daarom onderaan de pagina of de e-mail voor de gewenste zending de ‘Status’ aan heeft.
- Indien gewenst kan je zelf het verzendmoment wijzigen. Kies dan op dezelfde pagina bij ‘Verzendmoment van de Track & Trace mail’ voor ‘Na eerste scan vervoerder’ of ‘Na eerste download label’.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Wat wordt bedoeld met de eigen bijdrage?
Met welke printer kan ik de labels van MyParcel uitprinten?