Selecteer taal

Nederlands English

Selecteer taal

Nederlands English

Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?

Ja, het is noodzakelijk om het automatisch versturen van de Track & Trace e-mail te activeren. Jouw klanten kunnen jouw Track & Trace pagina alleen bezoeken om hun zending volgen middels de unieke Track & Trace code van hun bestelling. Ze moeten de Track & Trace e-mail met daarin de Track & Trace code van hun bestelling dan wel van jou ontvangen. 

Heb je jouw Track & Trace e-mail nog niet geactiveerd? volg dan onderstaande stappen om dit te activeren:
  • Log dan in in jouw MyParcel account
  • Ga naar Accountinstellingen
  • Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
  • Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
  • Klik op Opslaan.


Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.

Gerelateerde vragen