Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Ja, het is noodzakelijk om het automatisch versturen van de Track & Trace e-mail te activeren. Jouw klanten kunnen jouw Track & Trace pagina alleen bezoeken om hun zending volgen middels de unieke Track & Trace code van hun bestelling. Ze moeten de Track & Trace e-mail met daarin de Track & Trace code van hun bestelling dan wel van jou ontvangen.
Heb je jouw Track & Trace e-mail nog niet geactiveerd? volg dan onderstaande stappen om dit te activeren:- Log dan in in jouw MyParcel account
- Ga naar Accountinstellingen
- Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
- Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
- Klik op Opslaan.
Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.
Gerelateerde vragen
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?
Mijn mobiel is kapot/doet het niet/ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik alsnog inloggen met tweestapsverificatie?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?