Hoe komt mijn klant aan het retourlabel?
Ga in de backoffice naar jouw 'Zendingenoverzicht' en zoek de betreffende zending op. Klik bij de zending aan de rechterkant op het retourpijltje. Je kunt nu alle gegevens controleren en waar nodig aanvullen of wijzigen. Het is van belang dat het e-mailadres van jouw klant correct is. Op dit e-mailadres zal jouw klant het retourlabel ontvangen. Wanneer alle gegevens correct zijn, klik je op Opslaan. Jouw klant ontvangt nu een e-mail met het retourlabel en bijbehorende instructies voor het terug sturen van zijn of haar bestelling.
Gerelateerde vragen
Hoe zwaar mag een pakket met Nederlandse bestemming wegen?
Waarom zijn de PostNL pakketten naar België niet meer automatisch verzekerd tot € 500,- vanaf 1 januari 2024?
Wat kost het versturen van een pakket binnen Nederland en naar België met DHL For You?
Wat zijn de maximale afmetingen van een pakket?
Wat houdt de XL/buiten specificaties/Groot pakket toeslag in?