Mijn mobiel is kapot/doet het niet/ik heb een nieuwe telefoon, hoe kan ik alsnog inloggen met tweestapsverificatie?

Wanneer je de verificatie-app weer op je mobiel hebt staan en je jouw herstelcode bij de hand hebt, kun je deze gebruiken om weer in te loggen in jouw backoffice account. 

Ben je jouw herstelcode kwijt en ben je de hoofdgebruiker? Neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar: info@myparcel.nl. Stuur deze e-mail met het verzoek om de tweestapsverificatie tijdelijk uit te schakelen vanaf het bedrijfs-e-mailadres dat bij ons bekend is. Wanneer het verzoek wordt verstuurd vanaf een e-mailadres dat niet bij ons bekend is, kunnen we door privacyredenen het account niet herstellen. 

Zodra wij tweestapsverificatie voor je hebben uitgeschakeld, dien je dit na het inloggen zelf weer in te schakelen. Je doet dit door naar ‘Accountinstellingen’ te gaan > ‘Tweestapsverificatie’ > Ja. Volg vervolgens de stappen in het pop-up scherm.

Als je jouw herstelcode kwijt bent en je bent niet de hoofdgebruiker van het backoffice account, vraag dan aan de hoofdgebruiker om tweestapsverificatie tijdelijk uit te zetten.


 

Gerelateerde vragen