Ontvangen al mijn klanten automatisch een Track & Trace e-mail bij een zending?
Als je jouw Track & Trace e-mail geactiveerd hebt, dan ontvangen al jouw klanten automatisch een Track & Trace e-mail.
Heb je jouw Track & Trace e-mail nog niet geactiveerd? Bekijk deze video voor een uitleg of volg de stappen:- Log dan in in jouw MyParcel account
- Ga naar Accountinstellingen
- Klik bij de betreffende webshop op Track & Trace
- Vink bij ‘Verstuur Track & Trace mails’ ‘Ja’ aan
- Klik op Opslaan.
Je verstuurt nu automatisch een Track & Trace e-mail naar jouw klant bij verzending van de bestelling.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?