Hoe komt mijn klant aan het retourlabel?
Ga in de backoffice naar jouw 'Zendingenoverzicht' en zoek de betreffende zending op. Klik bij de zending aan de rechterkant op het retourpijltje. Je kunt nu alle gegevens controleren en waar nodig aanvullen of wijzigen. Het is van belang dat het e-mailadres van jouw klant correct is. Op dit e-mailadres zal jouw klant het retourlabel ontvangen. Wanneer alle gegevens correct zijn, klik je op Opslaan. Jouw klant ontvangt nu een e-mail met het retourlabel en bijbehorende instructies voor het terug sturen van zijn of haar bestelling.
Gerelateerde vragen
Hoe maak ik een zending naar een PostNL locatie aan?
Welke dagen kunnen de pakketten met DHL Europlus worden afgeleverd?
Waarom rekent PostNL per 1 januari 2024 een meerprijs voor de verzendoptie handtekening voor ontvangst voor de pakketten naar België?
Wat is het verschil tussen DHL For You en DHL EuroPlus bij het versturen van pakketten binnen Nederland en naar België?
Hoe groot mag een XL pakket zijn?