Kan ik de tekst van mijn Track & Trace e-mail zelf bepalen?
Ja, dat kan. We hebben een standaard e-mail tekst voor je opgezet, maar deze kan je eenvoudig wijzigen. Volg daarvoor de volgende stappen:
- Login in jouw MyParcel account
- Ga naar Shopinstellingen van de betreffende shop
- Klik op Track & Trace
- Scroll naar beneden naar ‘Jouw Track & Trace e-mails’
- In de kolom ‘Status’ activeer je de Track & Trace e-mail voor een specifieke soort zending
- Klik vervolgens op het potlood-icoontje om de tekst van de betreffende e-mail zelf te bepalen.
Gerelateerde vragen
Ik heb mijn Track & Trace pagina gepersonaliseerd, is een Track & Trace e-mail dan nog nodig?
Hoe activeer ik de Track & Trace e-mail?
Gelden voor de retourzending vanuit het buitenland dezelfde voorwaarden als de heenzending?
Gelden voor een retourzending dezelfde voorwaarden als een heenzending?
Ik wil een gebruiker verwijderen van de tweestapsverificatie, hoe doe ik dat?